2012-02-15 / 22:32:21 / Allmänt /
Melissa -Ifall du inte hette nathalie, vad skulle du vilja heta då?
-Asso jag tycker Nathalie är vädligt fint, har inte riktigt funderat på något annat..så jag vet faktiskt inte.
Elina -Varför började du blogga?
-mina kompisar började blogga, och jag tyckte det verkade rätt kul så jag ville testa och nu har jag en blogg :)
Framtidsplaner?
-Jag ska ha ett super bra jobb, tjäna mycket pengar, ha en stor villa och en underbar familj. Sen vill jag också resa mycket, älskar att shoppa och resa!
Är du kär i någon?
-Ja jag är kär i en kille..
Har du gjort något du ångrar stort?
-Ja det har jag..jag har förlorat en mycket nära vän..
Alice -Är du tillsammans med någon eller gillar du någon?
-Nej jag är inte tillsammans med någon, och jaa jag gillar en kille :)
Hur sminkar du dig/med vilket smink?
-Jag sminkar mig nästan aldrig, förut använde jag smink nästan hela tiden, fundation, maskara, eyeliner, kajal osv, men nu har jag typ blivit alergisk mot smink..jag får stora utslag i ansiktet så jag sminkar mig aldrig..men om jag sminkar mig använder jag maskara.
Vilka bloggar läser du?
-Jag läser vädligt många bloggar, men typ foki, kenza, tinkerbella, sen läser jag också vissa av er läsares bloggar :)
Betty -Hej, vem är du gift med på facebook? och om du är det är den personen bäst i hela världen?
-Hejsan haha, betty gillmor är jag gift med, och självklart är hon bäst! ;) puss<3
Natali -Favorit färg?
-Mina favorit färger är turkos och lila.
Är du på G med någon/eller gillar du någon?
-Ja jag är på G med någon..och ja jag gillar en kille :)
Nora -Favorit butik?
-Hmm..jag har många favorit butiker..men typ bikbok, gina, HM, JC.
Älsklings färg?
Som sagt turkos och lila.
Bästa kompisar?
-Gud, jag har många bästa kompisar..jag vill inte ta upp några namn här på bloggen..men dom personerna vet nog om det själv.Sen har jag en bästis som står mig sjukt nära<3
Favorit mat?
-Lätt tacos!
Favorit film?
-jag älskar twilight filmerna, så dom får det bli, sen älskade jag Eva & Adam sjukt mkt när jag var liten :)
Favorit land?
-Hm, jag gillar italien och grekland sjukt mkt för att maten är så god där och för att det är allmänt mysigt där. Sen älskar jag att shoppa också, så jag gillar New York och london! ;)
Typ av killar du faller för?
-Åh jag älskar killar som inte är som alla andra..svårt att förklara..men jag tror inte jag faller för något speciellt igentligen..jag lyssnar bara på mitt hjärta.
Moa - Vilken årstid gillar du mest?
-åh, jag älskar vintern och sommaren! <3
Isåfall varför?
-Vintern för att det är så mysigt när man sitter inne framför en brasa när det snöar, eller när man är ute och leker i snön. Och jag älskar ju som sagt att åka på skidsemester, jag älskar kläppen som ligger i sälen, så det gillar vi! Snowboard är ju så grymt kul och det gillar jag så häääääääääääär mycket! ;)
-Sommaren för att då är det sommarlov och då finns det så mycket rolig att göra.
Så det var alla frågor för denna gången, hoppas ni fick svar på allt ni undra och att ni vet lite mer om mig nu! Kram<3



Nora

Mode och musik skulle jag vilja se mer av! :D

puss<3<3

2012-02-16 @ 09:30:48
URL: http://realdream.devote.se
Anonym

aa det har ja!!

med mig är det bara toppen själv då :))?

2012-02-16 @ 10:34:16
URL: http://duggin.blogg.se/
Anonym

aa det har ja!!

med mig är det bara toppen själv då :))?

2012-02-16 @ 10:34:16
URL: http://duggin.blogg.se/
Melanie

Heej! Jag heter Melanie och åker konståkning :)

Nästa helg ska hela klubben ha en show i Värnamo. Det kommer bli galet kul o spännande! Om du vill fråga mer är de bara o fråga, och säg till om du är smått intresserad. Kraaaaaaaamm



Konståkningsshow, Cinema on ice - 9-10 mars! Fredag kl 18.00 och Lördag kl 15.00 och 19.00.



Biljettpris 50:-. Finns att köpa på Be/Pe foto eller boka genom mig. Varmt välkomna o ladda för en resa i filmens värld!

2012-03-02 @ 16:31:19
URL: http://meelanies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious